Халтура в вигляді «Богдан-2251»

Халтура в вигляді «Богдан-2251»

Медики заявили, що китайсько-український санітарний автомобіль «Богдан-2251» надміру дорогий, технічно нездалий і незручний для евакуації поранених. Із 50 доставлених на фронт автомобілів «Богдан-2251» 25 довелося ремонтувати або повертати назад на завод.


Про це в ефірі Громадського радіо повідомила член Ради волонтерів при Міністерстві оборони України Валентина Варава.

«Вона пояснила, що п’ять автомобілів були відремонтовані на місці виїзною бригадою, 17 відправлені у пункти ремонту і ще у трьох виявили виробничий брак», – повідомили колеги з ІА «Волинські новини».

Вона додала, що медики не хочуть використовувати цей автомобіль, тому що він сильно трясеться й дуже нестійкий.

«Під час однієї з останніх евакуацій «Богданом» на ходу випадали «броники», каски, бо відкривалися двері. Також є величезні проблеми з паливною системою, яка повинна була мати датчики вмісту води, але їх немає», – додатково наводить слова Валентини Варави портал «Гордон»..

Волонтер стверджує, що тендер Міноборони на закупівлю санітарних автомобілів був «дуже цікаво прописаний», щоб відрізати участь інших виробників.

Згідно з державним оборонним замовленням, Міністерству оборони було передано 100 автомобілів. Наразі ЗСУ прийняли половину «Богдан-2251».

За інформацією порталу «Автоцентр» в основі автомобіля «Богдан-2251» лежить рамний китайський пікап «Great Wall Wingle 5». Вартість кожної одиниці – 32 тис. доларів США.

До 2009 р. співвласником корпорації «Богдан Моторс», яка нараховує 4 заводи (в т. ч. і в м. Черкаси, де скручують нездалі санітарні машини), був нинішній Президент України Петро Порошенко. Він, як зазначив «Гордон», продав свою частку бізнес-партнеру – Олегу Свинарчуку, який пізніше змінив прізвище на Гладковський. Зараз Олег Свинарчук-Гладковський посідає посаду першого заступника секретаря Ради національної безпеки та оборони України Олександра Турчинова і відповідає за оборонно-промисловий комплекс.

До призначення Президентом Петром Порошенком на посаду голови облдержадміністрації Володимир Гунчик був заступником голови правління корпорації «Богдан Моторс», а до того – секретарем комітету комсомолу державного Луцького автозаводу та директором і співвласником приватизованого. А нинішній перший заступник голови облдержадміністрації Олександр Степанцов після служби в міліції з дипломом випускника Харківської академії внутрішніх справ очолював на цьому заводі юридичну службу.

Світлана КОМА.

На фото порталу «Гордон»: урочиста відправка в війська горе-машини «Богдан-2251».

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Децентралізація влади в Україні...

Децентралізація влади в Україні...

...В Україні децентралізація? Ні, не чув (70) - 13.8%
...відбувається, але не так! І не варто чекати чогось доброго (226) - 44.6%
...відбувається успішно. Це - реформа, що дає поштовх усім наступним змінам у європейському напрямку (149) - 29.4%