Проспект, а не шлях!

Проспект, а не шлях!


Триває капітальна реконструкція найголовнішої магістралі Волині – проспекту Волі в м. Луцьку.

Наразі фахівці групи компаній «ЛАД» (гендиректор Юрій Ольховий) продовжують комплекс земляних робіт, прокладення підземних комунікацій, облаштування мінімум 180 паркомісць для автотранспорту, реконструкції тротуарів на ділянці проспекту від вул. Шопена до вул. Чехова на одній зі смуг руху. Надалі дорожники перейдуть до аналогічного комплексу робіт на другій, у результаті на деяких ділянках дорога стане ширшою, відтак, доведеться висаджувати молоді дерева. До кінця 2021 р. буде вкладено лише нижній шар асфальту.
Утім, крім переважної більшості лучан, які з розумінням ставляться до тимчасових незручностей через часткове обмеження руху транспорту, є й ті, хто критикує проєкт і, по суті, і за способами його реалізації.
Тому Ігор Поліщук цими днями на персональній сторінці чітко висловився з цього приводу:
«Часто читаю в Мережі нерозуміння людей щодо реконструкції пр-ту Волі. Мовляв, навіщо такий шар знімати, не проспект ремонтують, а шукають нафтову свердловину? Справа в тому, що в окремих місцях основи на цьому проспекті немає взагалі, суцільний пісок. Про надійність й довговічність дорожнього покриття при такій основі й говорити не варто. Також знаходимо різні провалля, величезні ями та навіть опори, які, напевно, колись слугували основою для дерев‘яного мосту... Саме тому підходимо до ремонту ґрунтовно: там, де необхідно, підсилюємо основу, ліквідовуємо провалля та усуваємо недоліки, щоб у майбутньому дорожнє покриття було надійним та довговічним і служило десятки років без ремонту».



Як раніше повідомляли в Луцькій міськраді, замовником капітальної реконструкції пр-ту Волі виступає департамент житлово-комунального господарства, загалом роботи на проспекті триватимуть до 2 років.  Ремонт головного проспекту м. Луцька планували розпочати торік, розповідав «Суспільному» міський голова Ігор Поліщук, але їх відкладали через пандемію коронавірусу. Вартість реконструкції в 2020 р. становила 63 млн грн, однак, ціна робіт цього року може зрости. 

Наш кор.

На фото Романа УСТИМЧУКА та з відкритих джерел: ділянка початку ремонтних робіт сполучення пр-ту Волі та вул. Шопена; приклад ненадійної старої основи асфальтового покриття, котру треба значно підсилювати.

  • Коментуйте FaceBook
  • Коментуйте ВКонтакте
  • Опитування
  • Результати

Хто в раді головний: депутати чи голова?

Хто в раді головний: депутати чи голова?

Голова, бо обраний всенародно. (10) - 15.4%
Депутати, адже можуть його звільнити. (18) - 27.7%
Виборці, бо вони носії влади. (25) - 38.5%
Мені байдуже. (10) - 15.4%